تعمیر پکیج در پردیس – آسان پکیج – تماس با 09105254154

تعمیر پکیج در پردیس – آسان پکیج - تماس با 09370676951

تعمیر پکیج در پردیس در سال های اخیر به علت سختی آب بالای این منطقه به یکی از دغدغه های ساکنان تبدیل شده است. با این حال مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مرکز حرفه ای و متخصص در مزنهی تعمیر پکیج و کولر گازی، در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان خود را به محل های مورد نظر اعزام می کند. در صورتی که شما ساک منطقه پردیس تهران هستید باید به این نکته توجه کنید که اگر می خواهید بهترین کارایی پکیج را دریافت کنید باید سرویس های آن را به موقع انجام دهید.

در صورتی که از سرویس پکیج شما بیش از 2 سال گذشته است باید هر لحظه منتظر خراب شدن و آسیب دیدن پکیج خود باشید. پس بهتر است که در سریع ترین زمان ممکن با یک مرکز حرفه ای و متخصص تماس بگیرید. این کار باعث میشود که با پرداخت هزینه ای بسیار اندک، از خسارت های سنگین و پر هزینه احتمالی پیشگیری کنید.

تعمیر پکیج در پردیس با استفاده از متخصصین مجرب

در صورتی که ساکن یکی از مناطق پردیس هستید میتوانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر پکیج در پردیس با مجموعه آسان پکیج تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت میکند. فرق نمیکند که پکیج شما چه برندی است. متخصصین حرفه ای و کارآزموده این مرکز می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام نمایند.

تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایش و سرمایش خانگی و تجاری از عمده فعالیت‌های ارائه شده در مجموعه آسان پکیج است. این خدمات شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش است. خدمات ما هر گونه مشکلی را که ممکن است با سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خود داشته باشید اصلاح می‌کند. در کنار این موارد ما برنامه‌های سرویس دوره‌ای و بررسی و تعمیر و نگهداری پکیج و کولر گازی را نیز ارائه می‌دهیم. با انجام فرایندهای دوره شما می‌توانید با هزینه‌ای کم به راحتی سرویس های مدنظر خود را انجام داده و بروز اشکالات فنی و صرف هزینه‌های سنگین جلوگیری نمایید.

نکات مهم قبل از تماس و اعزام کارشناس

هدف ما جلب رضایت شماست. به همین دلیل همین جا اعلام می کنیم که در برخی مواقع خود شما می توانید با انجام برخی از کار ها، مشکل پکیج خود را برطرف کنید و دیگر نیازی به دریافت خدمات و اعزام کارشناس در محل نیست. البته باید دقت داشته باشید که در صورت نیاز به خدمات تخصصی حتما از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه استفاده کنید. با این حال بهتر است که قبل از تماس با مجموعه برخی از اقدامات را انجام دهید و در صورتی که مشکل پکیج شما برطرف نشد، با مجموعه آسان پکیج تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر پکیج و کولر گازی در پردیس

قبل از تماس با ما نکات زیر را بررسی کنید

  • تنظیم فشار آب: فشار اب در پکیج باید بالاتر از 1 bar باشد. بهتر است این مقدار را مابین 1 تا 1.5 قرار دهید.
  • هواگیری: اگر شوفاژ روشن است اما نصف آن گرم است، بدانید نیازمند هواگیری است. با توسط یک پیچ گوشتی و یا آچار مخصوص هواگیری اقدام به خالی کردن هوای شوفاژ کنید.
  • بررسی برق ورودی پکیج: برق ورودی به دو شاخه اصلی پکیج را چک کنید. شارژر موبایل خود را به پریز بزنید، آیا گوشی شما شارژ می شود؟ در برخی از مدل ها با برعکس زدن ورودی برق به پریز مشکل حل می شود.
  • بررسی گاز: پکیج های امروزی با گاز آب را گرم میکنند. قبل از هر چیز چک کنید تا گاز قطع نباشد. همچنین برای سوختن و تولید احتراق نیاز به هوای مناسب است. باید بررسی کنید که آیا هوا به خوبی به محفظه احتراق می رسد یا خیر.

نمایندگی تعمیر پکیج و کولر گازی در پردیس

آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. از اهداف اصلی ما صرفه جویی در وقت و هزینه شما گرامی می باشد. آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است. این شامل ارائه خدمات تعمیر و پشتیبانی برندهای مطرح در ایران است.

تعمیر پکیج و کولر گازی تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در اسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس پکیج را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی هستند.

حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است. جلب رضایت شما مشتری گرامی از سطح کیفی و نحوه ارائه خدمات تعمیر پکیج در پردیس، از مهمترین دغدغه های اصلی این مجموعه است. ما در مقابل خدماتی که انجام می دهیم متعهد بوده و همواره به دنبال جلب رضایت مشتری هستیم.

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.

تعمیر پکیج و کولر گازی - آسان پکیج

تماس به مجموعه اسان پکیج جهت دریافت خدمات

تماس با آسان پکیج با استفاده از شماره تماس تلفن همراه و تلفن ثابت امکان پذیر است. برای رفاه حال شما مشتریان نیز تماس از طریق پیام ‌رسان‌های داخلی مانند ایتا و همچنین واتساپ و تلگرام نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود قبل از اعزام تکنسین به محل با ارسال عکس و یا ویدیو مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید تا خدمات بهتری را دریافت نمایید.

سوالات متداول در خصوص تعمیر پکیج در پردیس

چرا پکیج خود به خود خاموش میشود؟

دلیل این امر می تواند کم شدن فشار گاز باشد، چرا که در بسیاری از مناطق پردیس به ناگهان فشار گاز کاهش می یابد (به علت تراکم جمعیت) این امر باعث خاموش شدن ناگهانی پکیج شما می شود. یکی دیگر از دلایل خاموشی خود به خودی دستگاه پکیج بی توجهی به ترموستات است که باعث میشود دستگاه خاموش شود.

پکیج در هنگام کار به شدت صدا می دهد؟

به دلیل عملکرد پکیج های دیواری که دارای منبع انبساط و مشعل و پمپ هستند، پکیجها هنگام کار کردن سرو صدا دارند البته سرو صدای عادی پکیجها چندان نمیتواند آزار دهنده و گوش خراش باشد. اگر پکیج شما دارای صدای غیر عادی است ممکن است که رسوب زیادی در لوله ها قرار گرفته، یا اینکه مدت زمان زیادی از هواگیری آن گذشته است. البته در برخی مواقع نیز ممکن است ایراد خاصی در دستگاه باید که باید توسط کارشناس فنی و متخصص بررسی شود.

چرا دمای آب پکیج متغیر است؟

اگر آب گرم را باز کردید و آب سرد خارج میشود، دلیل این امر می تواند رسوب داخل لوله ها باشد، رسوبات در داخل لوله های پکیج شناور میشود و به منبع میچسبند و مخزن های حرارتی را تحت تاثیر قرار میدهند و آب گرم ناگهان سرد میشود. البته این امر می تواند دلایلی فنی تر دیگری هم داشته باشید که باید توسط کارشناس متخصص بررسی شود.

آسان پکیج وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.