تعمیر کولر آبی در گلستان- تماس با 09105254154

تعمیر کولر آبی در گلستان- تماس با 09105254154

تعمیر کولر آبی در گلستان توسط مجموعه اسان پکیج انجام می شود. اگر می‌خواهید کولر آبی سال‌های متعددی برای شما کار کند، پیشنهاد می‌شود هر سال پس از فصل تابستان آن را سرویس و تمیز کنید تا برای سال بعد آماده می بهره‌برداری شود. به این نکته باید توجه داشته باشید که اساس کار کولر آبی بر ایجاد سرما از طریق تبخیر آب است؛ یعنی از محیط دما می گیرد و صرف تبخیر آب می کند. سپس سرمای ایجاد شده را از طریق ایجاد باد درون دریچه ها به جریان می اندازد. به این ترتیب است که شما در فصل تابستان با روشن کردن کولر هوای خنک را وارد محیط خانه می کنید.

تعمیر کولر آبی در گلستان توسط مجموعه آسان پکیج

اگر به خدمات سرویس کار تعمیر کولر آبی در گلستان نیاز دارید می توانید از طریق شماره های اعلام شده در سایت در ارتباط باشید. سرویسکاران ما در سراسر نقاط گلستان آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می باشند. همچنین در صورت نیاز به نصب کولر های آبی نیز می توانید با ما در ارتباط باشید. ضمنا در نظر داشته باشید که هزینه خدمات برای تعمیر و سرویس کولر های آبی به روز بوده و حتما قبل از اعزام سرویسکار به شما اعلام خواهد شد. تغییرات احتمالی جزئی در پایان انجام خدمات قبل از انجام فرایند به اطلاع شما خواهد رسید.

در فرآیند تعمیر کولر آبی در گلستان قطعات مختلفی درگیر کار هستند که باید مرتب سرویس و تعمیر شوند تا درست کار کنند و عملکرد کلی کولر را دچار مشکل نکنند. این قطعات می توانند شامل قطعات مکانیکی، الکترونیکی و ثابت باشند. پمپ آب، موتور کولر، پره ها، دینام، پوشال، تسمه، یاتاقان، شناور و…. همگی جز قطعه هایی هستند که کارکرد کلی کولر به عملکرد هر یک از آنها وابسته است.

بنابراین هنگامی که شما به سراغ تعمیر و سرویس کار کولر می روید خدماتی نظیر تعویض پوشال ها و قرار دادن پوشال جدید، روغن کاری یاتاقان، تعویض و یا تعمیر دینام، شستشوی پره ها، سرویس پمپ آب و… توسط سرویس کار به شما ارائه می شود. البته احتمالا کولر شما به همه این موارد نیاز نداشته باشد اما به هر حال باید توسط فردی با تجربه بررسی شود. فراموش نکنید اگر می خواهید کولر شما به خوبی کار کند لازم است هر ساله و به طور مرتب آن را سرویس کنید.


آموزش سرویس کولر آبی در گلستان توسط خودتان

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم همیشه هم لازم نیست به سراغ تعمیرکار بروید و گاهی با چند ترفند ساده خودتان هم می توانید از پس سرویس کولر بر بیایید. خصوصا زمانیکه کولر شما مشکل چندانی ندارد و بدون نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه کار سرویس آن انجام می شود.

نکته مهم:

برای شروع سرویس کولر ابتدا جریان برق را قطع کنید. (این کار را می توانید از طریق قطع فیوز برق کولر انجام دهید. البته اگر کولر فیوز جداگانه داشته باشد.)

1- تعویض پوشال

در اولین قدم برای سرویس کولر، لازم است پوشال های کولر را عوض کنید. پوشال های قدیمی را که مملو از گرد و خاک و اجتماع باکتری ها هستند دور بریزید. در نظر داشته باشید همیشه باید پوشال ها را قبل از نصب خیس کنید. سپس آن ها را در محل مناسب خود قرار داده به سراغ مرحله بعدی سرویس کولر بروید.

2- سرویس و تعمیر موتور و دینام کولر آبی

حالا باید موتور کولر، دینام، یاتاقان و پمپ آب را خوب تمیز کنید و گرد و غبار آن را پاک کنید. سپس این قطعات را به خوبی روغن کاری کنید. این بخش فوق العاده مهم است. چرا که موتور مسئول گردش هوا و دینام مسئول گردش آب است. عملکرد بهتر آن ها در واقع همان عملکرد بهتر کولر در رساندن هوای خنک به محیط است.

تعمیر کولر آبی در گلستان توسط مجموعه آسان پکیج

تعمیر کولر آبی در گلستان توسط مجموعه آسان پکیج

3- شست و شوی کف کولر آبی

در مرحله بعد سرویس کولر، به سراغ شستشوی کف کولر و زدودن رسوبات بروید. از این مرحله غافل نشوید زیرا تاثیر مهمی روی کارتان می گذارد و از هدر رفتن انرژی موتور جلوگیری می کند. کف کولر آبی به دلیل تجمع آب همواره دارای رسوب است. در برخی شهر ها این رسوبات بیشتر بوده وباعث جمع شدن گل و لای و حتی لجن کف کولر می شوند. برای همین بهتر است که هر دو ماه یکبار در زمان استفاده از کولر آبی فرایند تمیز کردن کف کولر را انجام دهید.

4- بررسی تسمه کولر آبی

در سرویس کولر آبی حتما باید تسمه را چک کنید. اگر تغییر شکل داده بود و خوب سر جایش قرار نمی گرفت لازم است تسمه را تعویض کنید. همینطور تسمه نباید زیاد شل باشد که رها شود و نه باید آنقدر سفت باشد که کشیده شود پس به اندازه آن هم دقت داشته باشید. اگر هم احساس کردید موتور لقی دارد این مشکل با استفاده از یک واشر به راحتی قابل حل است.

5- نصب سایبان برای کولر آبی

در مرحله آخر سرویس کولر آبی بهتر است به فکر زدن یک سایه بان خوب برای کولر باشید. با این کار هم مصرف برق کاهش پیدا می کند و هم به کولر فشار کمتری وارد می شود. این را هم به خاطر داشته باشید که پس از اینکه فصل گرما تمام شد و دیگر نیاز به استفاده از کولر نبود مطمئن شوید که دریچه ها و شیرهای ورودی آب به کولر بسته است تا از رسوب کردن جلوگیری شود.


خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در گلستان

مجموعه اسان پکیج برای رفاه حال مشتریان خود خدمات زیر را در گلستان در خصوص تعمیر کولر ابی در گلستان و سرویس کولر آبی انجام می دهد. شما می توانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره های قرار داده شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان و مشاوران ما به صورت رایگان صحبت کنید.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در گلستان

خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در گلستان

نصب کولر آبی

کولر آبی را می توان در محل های مختلفی همچون پشت بام، تراس، حیاط خلوت، بالکن و غیره نصب کرد. برای راه اندازی کولر آبی به وسایل جانبی از قبیل پایه کولر، برزنت، سایبان و کلید کولر نیاز داریم. بعد از اتصال سیم برق ساختمان به جعبه برق کولر و جریان آب به داخل پمپ کولر آبی این وسیله نصب و راه اندازی می شود.

سرویس کولر آبی

سرمایش مناسب کولر آبی در تابستان مشروط به انجام به موقع سرویس این وسیله است. در زمان سرویس کولر آبی که اغلب قبل از راه اندازی آن پیش از تابستان انجام می شود، اقداماتی از قبیل بررسی سیستم برق کولر، تعویض پوشال ها، شستشوی کفی کولر، تنظیم شناور، روغن کاری موتور و پمپ کولر، تعویض تسمه، آچارکشی اتصالات، تعویض شیلنگ کولر و تست سلامت موتور و پمپ توسط سرویسکار صورت می گیرد.

تعمیر کولر آبی

گاهی با وجود انجام سرویس کولر آبی این وسیله دچار بعضی ایرادات می شود که نیاز به تعمیر دارد. از جمله اینکه با وجود فشار دادن کلید کولر این وسیله روشن نمی شود، کولر باد داغ می زند، سرعت باد کولر پایین است، موتور فن روشن نمی شود، کولر صدای ناهنجار می دهد، از کولر آب می ریزد و… تمامی این مشکلات با کمک تعمیرکار کولر آبی قابل حل هستند.

نصب سایبان کولر آبی

نصب کولر آبی در زیر تابش مستقیم خورشید باعث بالا رفتن مصرف آب کولر، پوسیده شدن بدنه کولر و کاهش قدرت سرمایش این وسیله می شود. به همین دلیل از سایبان کولر در انواع مدل های سایبان برزنتی، کارتن پلاست، ایرانیت، چوبی و … در زمان نصب کولر آبی استفاده می شود.

اجرای لوله کشی آب کولر آبی

کولرهای آبی پوشالی و سلولزی مدل ثابت برای روشن شدن و تولید باد خنک به آب نیاز دارند، به همین دلیل یکی از پیش زمینه های مهم در موقع نصب کولر آبی اجرای لوله کشی آب کولر است که با توجه به مدل لوله کشی آب ساختمان می توان لوله آب را به محل نصب کولر هدایت کرد.

نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی در کنار نصب سایبان و اجرای لوله کشی آب این وسیله یکی از ده ها خدمات ما در مجموعه آسان پکیج است که با تکیه بر دانش و مهارت مجریان تاسیساتی این مجموعه و همراه با گارانتی تضمین کیفیت برای شما انجام می شود.

معرفی دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه آسان پکیج در گلستان

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر گلستان ارائه می شود شامل موارد زیر است. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در گلستان

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در گلستان شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما می‌توانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در گلستان با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. مجموعه آسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد.

بخاری
آبگرمکن

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در گلستان

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در گلستان شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.

تیم تخصصی آسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد. شما می‌توانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص آسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی، سرویس دوره ای، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند.

نمایندگی ایران رادیاتور در گلستان

نمایندگی ایران رادیاتور در گلستان مجموعه آسان پکیج است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر گلستان شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور در گلستان
نمایندگی بوتان در اسلامشهر

نمایندگی بوتان در گلستان

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در گلستان شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما می‌توانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در گلستان

فرآیند تعمیر برد پکیج در گلستان در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی است. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در گلستان باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در گلستان فعالیت می کند. تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان و ایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه آسان پکیج انجام می شود؛ و شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در گلستان با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه آسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

تعمیر برد الکترونیکی پکیج – آسان پکیج – تماس با09370676951
سرویس کولر گازی در رباط کریم تنها با یک تماس

سرویس کولر گازی در گلستان تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در آسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در گلستان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در گلستان هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.

سرویس کولر آبی در گلستان

سرویس کولر آبی در گلستان تنها با یک تماس قابل انجام است. خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کولرهای آبی همچنان یکی از پرمصرف ترین سیستم های تهویه هوا در ایران به شمار می روند و همین موضوع اهمیت شناخت ایرادات احتمالی در این وسیله و نحوه تعمیر آن را نشان می دهد. به همین دلیل می توانید به سرویس های دوره ای و منظم سالانه به راحتی از هزینه های سنگین تعمیر کولر آبی جلوگیری کنید.

سرویس کولر آبی در رباط کریم – تماس با شماره 09105254154

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.

تعمیر پکیج و کولر گازی - آسان پکیج

خدمات ارائه شده مجموعه آسان پکیج در شهرهای مختلف

مقالات مرتبط

آسان پکیج وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.