شارژ کولر گازی در پرند – تماس با شماره 09105254154

شارژ کولر گازی در پرند – تماس با شماره 09105254154

شارژ کولر گازی در پرند توسط مجموعه آسان پکیج انجام می‌شود. قبل از اینکه به سراغ شارژ گاز کولر گازی خود بروید بهتر است که محتوای این مقاله را مطالعه نمایید. محتوای این مقاله به شما کمک می‌کند که بهره‌وری بیشتری از سیستم خنک کننده خود داشته باشید. همچنین این محتوا به شما کمک می‌کند که عملکرد بهتر و کامل‌تری از کولر گازی خود دریافت کنید. در نتیجه در هزینه‌های شما به شدت صرفه جویی می‌شود.

نکته مهم

یادتان باشد که همیشه شارژ گاز بهترین و مناسب‌ترین راه نیست و می‌توان با انجام چند نکته کوچک ولی مهم به جای شارژ سالانه گاز کولر، چند سال یکبار این کار را انجام داد و به شدت در هزینه‌های مختلف کولر گازی صرفه جویی نمود.

شارژ کولر گازی در پرند توسط مجموعه آسان پکیج

شارژ کولر گازی در پرند توسط مجموعه آسان پکیج انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که کولر گازی شما چه قدرتی دارد و چه برندی است. تکنیسین های ما می توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند شارژ کولر گازی در پرند را انجام دهند. شما می‌توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت برای دریافت پشتیبانی و مشاوره، تماس حاصل فرمایید.

نکته مهم:

عدم توجه به شارژ گاز کولر گازی باعث مستهلک شدن موتور، اتومات نکردن دستگاه، کاهش سرمایش، زیاد شدن صدای اسپیلت، افزایش مصرف برق و یخ زدن کولر گازی شود.


آموزش شارژ گاز کولر گازی

هنگامی که میزان مشخصی از مبرد به سیستم کولرگازی با روش هایی اصولی تزریق می شود، باعث کار کرد صحیح دستگاه میشود.

الف- آموزش شارژ گاز کولر گازی در صورت بروز نشتی:

چنانچه نشتی از سوراخ بودن کندانسور یا لوله های متصل به پنل باشد قبل از هرگونه اقدام برای شارژ گاز اسپیلت باید درز، سوراخ یا ترک پیدا شود. پس از پیدا کردن علائم کمبود گاز کولر گازی و یافتن نشتی مراحل زیر انجام شود:

1- اگر مشکل از پرچ ها باشد، لوله باید ابتدا بریده شود تا پرچ جدید زده شود.

2- با جوشکاری یا تعویض قطعه مشکل نشت مبرد رفع شود.

شارژ گاز کولر گازی و اضافه کردن مبرد:

برای انجام شارژ و اضافه کردن مبرد به سیستم نیاز است مراحل ذیل را انجام دهید:

1- ابتدا باید شیر منیفولد مربوط به گیج بسته شود.

برای این کار طبق مراحل زیر عمل کنید

  • شلنگ آبی رنگی که مربوط به فشار پایین است را از گیج به شیر گاز کولر گازی وصل کنید.
  • این نوع از شلنگ مربوط به گاز R22 می باشد.
  • در خصوص نبردهای R-410 A و R-407C شلنگ قرمز رنگ که مربوط به فشار بالا می باشد استفاده می شود که به شیر مایع متصل می شود.
2- اتصال گیج به کمپرسور

سپس نیاز است که شلنگ زرد رنگ که در قسمت وسطی واقع شده است را به کپسول مبرد وصل کرده و شیر را باز کنید. هنگامی که سرپیچ شلنگ زرد را کمی شل می کنید، از سمت منیفولد گیج تا قبل شارژ گاز کولر گازی شلنگ هواگیری می شود. بایستی در خصوص شلنگی که به شیر سرویس نیز متصل است هواگیری صورت گیرد.

3- کولرگازی را روشن نمایید تا کمپرسور روشن شود.

اکنون در صورتی که از مبرد R22 استفاده شده است شیر مربوط به فشار پایین و در خصوص مبرد های دیگر شیر مربوط به فشار بالای منیفولد باید باز شود. در این قسمت از کار بایستی میزان شارژ را کنترل کنید. این کار را با دستگاه گیج می توانید انجام دهید و یا میزان وزن مبرد را با توجه به مشخصاتی که در کاتالوگ آمده است کنترل کنید. پس از کنترل، شیر های کپسول مبرد و منیفولد گیج را بسته و کولرگازی را نیز خاموش کنید. همچنین لازم است شلنگ ها را نیز از روی شیرها باز کنید. بدین ترتیب دستگاه کولرگازی شما شارژ شده است.


شارژ کولر گازی در پرند توسط مجموعه آسان پکیج

شارژ کولر گازی در پرند توسط مجموعه آسان پکیج


ب- آموزش شارژ گاز کولر گازی تکمیلی هنگام نصب اولیه

برای شارژ کردن دستگاه در زمانی که نصب کولر گازی انجام می شود ابتدا بایستی شیر منیفولد گیج بسته شود.

1- متصل کردن شلنگ به شیر گاز

در صورتی که از مبرد R22 استفاده می شود، شلنگ آبی رنگ مربوط به فشار پایین به شیر گاز اتصال یابد. اگر مبردهای R-410A و R-407C استفاده شده است شلنگ قرمز رنگی که مرتبط با فشار بالا می باشد به شیر مایع متصل گردد.

2- متصل کردن شلنگ به کپسول گاز

شلنگ زرد رنگ را نیز به کپسول مبرد وصل کنید و شیر را باز کنید، اکنون می بایست شلنگ زرد رنگ را با شل کردن سرپیچ آن هواگیری کنید.

3- اندازه گیری میزان شارژ گاز کولر گازی

در کاتالوگ کولر گازی، به سراغ جدول شارژ مبرد رفته و میزان آن را مطابق با کیلوگرم پیدا کنید. اکنون نیاز است که کپسول را وزن کرده و میزانی که از مبرد نیاز است از وزن کپسول کسر کنید. این عدد، میزان وزن کپسول خواهد بود در زمانی که کار شارژ کولرگازی به پایان رسیده باشد.

4- باز کردن کپسول و آغاز شارژ گاز کولر گازی

سپس همانند مرحله ی قبلی به کپسول مبرد و شیر سرویس، منیفولد گیج را وصل می کنید و این شیر را باز کرده و شارژ آغاز می شود. ایستی کپسول را چندین مرحله وزن نمایید تا به وزنی که محاسبه کردید برسید. پس از آن شیرها را بسته و تمامی شلنگ ها را نیز جدا نمایید.

نکته مهم:

به خاطر داشته باشید که کولر گازی نیاز به مبرد زیادتری ندارد و گاز آن به خودی خود کاهش نمی یابد مگر آنکه نشتی رخ داده باشد برای آن که بدانید میزان مبرد دستگاه کولرگازی شما چقدر است نیاز است با یک متخصص فنی در این خصوص تماس بگیرید. شما می توانید برای این کار با شماره های قرار داده شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره های رایگان کارشناسان و تکنسین های اسان پکیج استفاده نمایید.


شارژ کولر گازی در پرند

شارژ کولر گازی در پرند


شارژ کولر گازی در پرند

حال که به خوبی با فرایند بهینه تر کردن شارژ کولر گازی آشنا شدید می‌توانید قبل از اینکه اقدام به شارژ کولر گازی در پرند نمایید با انجام این موارد که به راحتی توسط افراد عادی نیز قابل انجام است برخی از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

به این نکته توجه داشته باشید که هدف اصلی مجموعه آسان پکیج جلب رضایت مشتری است و قطعاً شارژ سالانه گاز کولر گازی شما نمی‌تواند باعث افزایش کارایی کولر گازی شود. بخشی از عملکرد بهتر کولر گازی بر اساس همین موارد اعلام شده است که هزینه‌ای برای شما نداشته و خودتان به راحتی می‌توانید آن را انجام دهید.

فروش گاز و شارژ کولر گازی در پرند

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج و کولر گازی در پرند شناخته می‌شود. این مجموعه در زمينه فروش گاز و شارژ کولر گازی در پرند در برندهای مختلف به صورت گسترده فعالیت می‌کند. ما با استفاده از کارشناسان مجرب و تکنسین های آموزش دیده می‌توانیم به راحتی تمامی مشکلات شما را برطرف نمایید.

همچنین مجموعه آسان پکیج در خصوص فروش گاز و شارژ کولر گازی در پرند از بروزترین و باکیفیت‌ترین کالاها استفاده می‌کند تا فرایند خدمات پس از فروش خود را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند. در نتیجه ما کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کنیم.

نکته مهم

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان به راحتی با شماره های پشتیبانی درج شده در سایت تماس حاصل فرماید.

معرفی دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه آسان پکیج در پرند

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر پرند ارائه می شود شامل موارد زیر است. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در پرند

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در پرند شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما می‌توانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در پرند با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. مجموعه آسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد.

بخاری
آبگرمکن

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در پرند

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در پرند شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.

تیم تخصصی آسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد. شما می‌توانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص آسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی، سرویس دوره ای، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند.

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند مجموعه آسان پکیج است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر پرند شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور در پرند - تماس با 09370676951
نمایندگی بوتان در پرند - تماس با 09370676951 آسان پکیج

نمایندگی بوتان در پرند

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در پرند شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما می‌توانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در پرند

فرآیند تعمیر برد پکیج در پرند در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی می باشد. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در پرند باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در پرند فعالیت می کند. تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان و ایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه آسان پکیج انجام می شود؛ و شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در پرند با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه آسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

تعمیر برد الکترونیکی پکیج – آسان پکیج – تماس با09370676951
تعمیر کولر گازی در پرند – تماس با شماره 09105254154

سرویس کولر گازی در پرند تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در آسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در پرند را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در پرند هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.

سرویس کولر آبی در پرند

سرویس کولر آبی در پرند تنها با یک تماس قابل انجام است. خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کولرهای آبی همچنان یکی از پرمصرف ترین سیستم های تهویه هوا در ایران به شمار می روند و همین موضوع اهمیت شناخت ایرادات احتمالی در این وسیله و نحوه تعمیر آن را نشان می دهد. به همین دلیل می توانید به سرویس های دوره ای و منظم سالانه به راحتی از هزینه های سنگین تعمیر کولر آبی جلوگیری کنید.

سرویس کولر آبی در پرند

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.

تعمیر پکیج و کولر گازی - آسان پکیج

خدمات ارائه شده مجموعه آسان پکیج در شهرهای مختلف

مقالات مرتبط

آسان پکیج وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.