تعمیر کولر آبی در تهران- تماس با 09105254154

تعمیر کولر آبی در تهران- تماس با 09105254154

تعمیر کولر آبی در تهران توسط مجموعه اسان پکیج انجام می شود. اگر می‌خواهید کولر آبی سال‌های متعددی برای شما کار کند، پیشنهاد می‌شود هر سال پس از فصل تابستان آن را سرویس و تمیز کنید تا برای سال بعد آماده می بهره‌برداری شود. پیش از آغاز فصل گرما و زمانی که هنوز خنکای هوای بهار را در هوا احساس می‌کنید، باید کم‌کم به فکر سرویس کولر آبی خانه یا محل کارتان باشید.

با توجه به اینکه کولر آبی بعد از پایان تابستان، برای مدت طولانی خاموش و بدون استفاده می‌ماند، سرویس کردن و تعمیر به موقع آن باید جزو اولویت‌های مهم شما باشد. با اینکه قویا پیشنهاد می‌کنیم کار سرویس سالیانه‌ی کولر را به تعمیرکار حرفه‌ای بسپارید (مخصوصا در صورتی که موتور کولر نیاز به تعمیر داشته باشد) تا مشکلی برای خودتان به‌وجود نیاید، اما شاید برخی اوقات نیاز داشته باشید خودتان دست‌به‌کار شده و بخشی از کار مانند تعویض پوشال ها را به‌عهده بگیرید. در این مقاله،‌ به‌طور مختصر در مورد چگونگی سرویس کولر آبی صحبت می‌کنیم.

تعمیر کولر آبی در تهران توسط آسان پکیج

تعمیر کولر آبی در تهران توسط مجموعه آسان پکیج به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. با اینجا برخی مواقع با یک سرویس به موقع می توان هزینه های تعمیر را به شدت کاهش داد. به یاد داشته باشید که مثل هر وسیله‌ی دیگری پیش از سرویس کولر آبی باید به‌صورت اجمالی هم که شده در مورد قطعات و اجزای تشکیل‌دهنده‌ی آن اطلاعات داشته باشید. به‌همین دلیل شاید بد نباشد قسمت‌های تشکیل‌دهنده‌ی کولر را بشناسیم و بعد به سراغ صحبت در مورد چگونگی سرویس کولر آبی برویم. عملکرد کولر آبی به دو بخش گردش آب و گردش هوا تقسیم می‌شود که به‌ترتیب موتور آب (واتر پمپ) و موتور اصلی (دینام) آن‌ها را به‌انجام می‌رسانند؛ اما به‌طور کلی، کولر آبی از سه دسته اجزای الکتریکی، اجزای مکانیکی و اجزای ثابت تشکیل می‌شود.


اقداماتی که باید پیش از سرویس کولر آبی انجام دهید

پیش از شروع فرایند سرویس کولر آبی باید مطمئن شوید که برق کولر آبی را قطع کرده‌اید؛ چرا که به‌خاطر فلزی بودن بدنه‌ی کولر، برق گرفتگی در حین کار بسیار محتمل خواهد بود. برای قطع کردن برق کولر، علاوه‌بر اینکه کلیدهای پمپ و کولر را خاموش می‌کنید، در صورت وجود فیوز برق جداگانه برای کولر، باید آن را هم قطع کنید. در نهایت هم برای اطمینان بیشتر از برق نداشتن کولر، از فازمتر برای تست برق‌دار نبودن بدنه‌ی کولر استفاده کنید. حین سرویس کولر هم حتما دمپایی یا کفش پلاستیکی با کفی ضخیم به پا داشته باشید.

1- تعویض پوشال‌ها

متداول‌ترین کار در روند سرویس کولر آبی تعویض پوشال‌ها است. وقتی کولر آبی در فصول سرد سال استفاده نمی‌شود، باکتری‌ها و قارچ‌ها در تاروپود پوشال‌ها رشد می‌کنند و تکثیر می‌شوند. در صورتی که پوشال‌ها را در هنگام سرویس سالیانه عوض نکنید، جاری شدن آب روی آن‌ها باعث فعال شدن باکتری‌ها می‌شود و علاوه‌براینکه بوی بدی در خانه یا محل کار شما ایجاد می‌کنند، می‌توانند منجر به ایجاد مشکلات یا بیماری‌های تنفسی شوند. جدا از موارد بهداشتی، پوشال‌ها ممکن است بعد از استفاده‌ی سال گذشته، فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشند. پوشال‌های فرسوده در افت عملکرد کولر و خنک نبودن باد آن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نکته مهم 1:

اگر بعد از گذشت یک سال از عمر پوشال، فکر می‌کنید که همچنان نو باقی مانده است و می‌توانید یک تابستان دیگر را هم با آن سر کنید،‌ حتما حین سرویس کولر آبی پوشال را خوب بشویید تا باکتری‌ها درون آن از بین بروند. البته حتی در این صورت هم توصیه می‌کنیم با توجه به قیمت قابل قبول پوشال، حتما هر سال پوشال کولر آبی‌تان را نو کنید و به‌خاطر داشته باشید که هیچ‌وقت یک پوشال را بیش از دوسال استفاده نکنید.

نکته مهم 2:

زمان خرید پوشال، حتما به ظرفیت و ابعاد کولر تان هم توجه کنید. برای تعویض پوشال کافیست پوشال قدیمی را از جایش خارج کرده و پوشال جدید را خیس کنید و جای آن بگذارید، سپس شبکه‌ی سیمی مخصوص را هم روی آن قرار دهید.

2- سرویس و روغن‌کاری دینام و واتر پمپ

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم، وظیفه‌ی گردش آب و گردش هوا که دو رکن اصلی در عملکرد کولر آبی به‌حساب می‌آیند، به‌ترتیب به‌عهده‌ی دینام و موتور آب یا واتر پمپ است،‌ بنابراین توجه به آن‌ها در روند سرویس کولر آبی را نباید به‌هیچ‌وجه از یاد برد. در بیشتر موارد و در صورتی که موتور آب و دینام درست کار می‌کنند، تمیزکاری و روغن‌کاری آن‌ها برای سرویس سالیانه کفایت می‌کند، اما اگر به‌هردلیلی در عملکرد موتورها اختلالی مشاهده می‌کنید، باید از تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید. شما می توانید برای تعمیر کولر آبی در تهران توسط آسان پکیج با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

3- موتور کولر

اگر با اجزا و قسمت‌های مختلف موتورها آشنایی ندارید، حتما توصیه می‌کنیم برای روغن‌کاری و تمیز کردن آن‌ها از یک فرد حرفه‌ای کمک بگیرید. چون در صورت نداشتن آشنایی کافی، ممکن است حین باز و بسته کردن موتور آبی و دینام، به آن‌ها آسیب جدی وارد کنید.

تعمیر کولر آبی در تهران توسط آسان پکیج

تعمیر کولر آبی در تهران توسط آسان پکیج

4- روغن‌کاری یاتاقان‌ها و پروانه

یاتاقان‌های کولر قطعات دایره شکلی هستند که محور پروانه روی آن‌ها می‌چرخد. در زمان سرویس کولر آبی،‌ بد نیست یاتاقان‌ها را هم روغن‌کاری کنید تا چرخش پروانه راحت و بدون سروصدا و لرزش انجام شود. پروانه‌ی کولر را هم باید تمیز، ‌رسوب‌زدایی و در صورت نیاز روغن‌کاری کنید.

5- شست‌وشوی کامل کف کولر آبی

یکی دیگر از کارهای مهمی که باید حین سرویس کولر آبی حتما انجام دهید، شست‌وشوی کامل و با دقت کف کولر آبی است. با توجه به اینکه آب مورد نیاز برای خنک کردن در قسمت کف کولر جمع می‌شود، بنابراین املاح و رسوبات زیادی در این قسمت به‌وجود می‌آید. ابتدا خروجی آب کف کولر را بردارید تا حین تمیز کردن کف، آب اضافه به‌طور کامل خارج شود. اگر در قسمت کفی کولر رسوب یا اجسام خارجی مشاهده می‌کنید،‌ بعد از خارج کردن اجسام خارجی، با استفاده از برس مناسب و مواد جرم‌گیر، قسمت کف را خوب تمیز کنید.

بعد از کامل شدن تمیزکاری، با دقت به تمام قسمت‌های کف آن توجه کنید تا پریدگی رنگ،‌ زنگ‌زدگی و پوسیدگی‌های احتمالی را شناسایی کنید. در صورتی که رنگ بخشی از کف کولر پریده باشد، احتمال به‌وجود آمدن زنگ‌زدگی و در نهایت پوسیدگی نیز وجود دارد که در چنین شرایطی، عایق‌کاری کف کولر را توصیه می‌کنیم.

6- بررسی و تنظیم تسمه کولر

تسمه وظیفه‌ی انتقال نیروی موتور کولر به پروانه یا فن را به‌عهده دارد و در صورتی که درست تنظیم نشده باشد، یعنی سفت‌تر یا شل‌تر از حالت استاندارد بسته شده باشد، به موتور کولر فشار وارد خواهد کرد. در زمان سرویس کولر آبی علاوه‌بر اینکه باید به درست تنظیم بودن تسمه توجه کنید،‌ باید فرسوده نبودن تسمه را هم مدنظر داشته باشید. اگر متوجه تغییر بافت تسمه شدید،‌حتما برای تعویض آن اقدام کنید.

7- تنظیم موقعیت کولر آبی

به‌خاطر حرکت مداوم موتور کولر، ممکن است مجموعه‌ی کولر بعد از چند سال از جای خود اندکی جابه‌جا شود. در نتیجه‌ی این جابه‌جایی امکان دارد دهانه‌ی خروجی کولر و کانال، دیگر با هم در یک راستا نباشند و باد تولید شده توسط کولر به هدر برود؛ بنابراین در زمان سرویس کولر آبی، حتما از درست بودن موقعیت کولر نسبت به کانال و تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

8- اطمینان از سلامت برزنت پوشاننده‌ی کانال

معمولا ناحیه‌ی اتصال دهانه‌ی خروجی کولر و کانال را با برزنت می‌پوشانند که باد خروجی کولر با کمترین هدر رفت وارد کانال شود. با اینکه برزنت مقاومت خوبی دارد اما ممکن است بعد از چند سال دچار پوسیدگی و فرسودگی شود؛ بنابراین بهتر است موقع سرویس کولر آبی از سلامت پارچه‌ی برزنتی هم اطمینان حاصل کنید.

9- تنظیم شناور کولر آبی

شناور کولر آبی میزان آب ورودی به مخزن یا همان سینی را کنترل می‌کند. زمانی که سطح آب درون مخزن به یک حد معین می‌رسد،‌ شناور جلوی ورود آب بیشتر به داخل مخزن را می‌گیرد.

ااین‌اوصاف،‌ تنظیم درست شناور در زمان سرویس کولر آبی اهمیت زیادی دارد. در نظر داشته باشید که وقتی سطح آب به یک سانتی‌متری زیر شیر تخلیه برسد، شناور باید جریان آب را قطع کند. برای تست عملکرد درست شناور،‌ می‌توانید آب کولر را باز کنید و ببینید که با پر شدن مخزن، شناور جریان آب را قطع می‌کند یا نه. اگر شناور در این حالت درست عمل نکند،‌ بهتر است برای تعویض آن اقدام کنید.

10 – ایجاد سایه‌بان

اگر تابه‌حال برای کولر آبی خودتان سایه‌بان در نظر نگرفته‌اید بد نیست برای افزایش راندمان و خنک‌تر شدن باد آن، موقع سرویس کولر آبی نصب سایه‌بان را هم مدنظر قرار دهید. برای این‌کار می‌توانید از سایه‌بان‌های قدیمی که از چهارپایه‌ی فلزی و یک سقف برزنتی تشکیل شده‌اند استفاده کنید یا سایه‌بان‌های مدرن را که پایه‌هایشان روی کولر قرار می‌گیرد مدنظر قرار دهید.


خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در تهران

مجموعه اسان پکیج برای رفاه حال مشتریان خود خدمات زیر را در تهران در خصوص تعمیر کولر ابی در تهران و سرویس کولر آبی انجام می دهد. شما می توانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره های قرار داده شده در سایت تماس گرفته و با کارشناسان و مشاوران ما به صورت رایگان صحبت کنید.

خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در تهران

خدمات ارائه شده توسط مجموعه اسان پکیج در تهران

نصب کولر آبی

کولر آبی را می توان در محل های مختلفی همچون پشت بام، تراس، حیاط خلوت، بالکن و غیره نصب کرد. برای راه اندازی کولر آبی به وسایل جانبی از قبیل پایه کولر، برزنت، سایبان و کلید کولر نیاز داریم. بعد از اتصال سیم برق ساختمان به جعبه برق کولر و جریان آب به داخل پمپ کولر آبی این وسیله نصب و راه اندازی می شود.

سرویس کولر آبی

سرمایش مناسب کولر آبی در تابستان مشروط به انجام به موقع سرویس این وسیله است. در زمان سرویس کولر آبی که اغلب قبل از راه اندازی آن پیش از تابستان انجام می شود، اقداماتی از قبیل بررسی سیستم برق کولر، تعویض پوشال ها، شستشوی کفی کولر، تنظیم شناور، روغن کاری موتور و پمپ کولر، تعویض تسمه، آچارکشی اتصالات، تعویض شیلنگ کولر و تست سلامت موتور و پمپ توسط سرویسکار صورت می گیرد.

تعمیر کولر آبی

گاهی با وجود انجام سرویس کولر آبی این وسیله دچار بعضی ایرادات می شود که نیاز به تعمیر دارد. از جمله اینکه با وجود فشار دادن کلید کولر این وسیله روشن نمی شود، کولر باد داغ می زند، سرعت باد کولر پایین است، موتور فن روشن نمی شود، کولر صدای ناهنجار می دهد، از کولر آب می ریزد و… تمامی این مشکلات با کمک تعمیرکار کولر آبی قابل حل هستند.

نصب سایبان کولر آبی

نصب کولر آبی در زیر تابش مستقیم خورشید باعث بالا رفتن مصرف آب کولر، پوسیده شدن بدنه کولر و کاهش قدرت سرمایش این وسیله می شود. به همین دلیل از سایبان کولر در انواع مدل های سایبان برزنتی، کارتن پلاست، ایرانیت، چوبی و … در زمان نصب کولر آبی استفاده می شود.

اجرای لوله کشی آب کولر آبی

کولرهای آبی پوشالی و سلولزی مدل ثابت برای روشن شدن و تولید باد خنک به آب نیاز دارند، به همین دلیل یکی از پیش زمینه های مهم در موقع نصب کولر آبی اجرای لوله کشی آب کولر است که با توجه به مدل لوله کشی آب ساختمان می توان لوله آب را به محل نصب کولر هدایت کرد.

نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی در کنار نصب سایبان و اجرای لوله کشی آب این وسیله یکی از ده ها خدمات ما در مجموعه آسان پکیج است که با تکیه بر دانش و مهارت مجریان تاسیساتی این مجموعه و همراه با گارانتی تضمین کیفیت برای شما انجام می شود.

معرفی دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه آسان پکیج در تهران

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر تهران ارائه می شود شامل موارد زیر است. شما می‌توانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در تهران

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در تهران شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما می‌توانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در تهران با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. مجموعه آسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری، می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد.

بخاری
آبگرمکن

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در تهران

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در تهران شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.

تیم تخصصی آسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد. شما می‌توانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص آسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی، سرویس دوره ای، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند.

نمایندگی ایران رادیاتور در تهران

نمایندگی ایران رادیاتور در تهران مجموعه آسان پکیج است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر تهران شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.

نمایندگی ایران رادیاتور در تهران
خدمات نمایندگی بوتان در تهران

نمایندگی بوتان در تهران

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در تهران شناخته می شود. شما می‌توانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما می‌توانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در تهران

فرآیند تعمیر برد پکیج در تهران در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی است. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در تهران باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در تهران فعالیت می کند. تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان و ایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه آسان پکیج انجام می شود؛ و شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در تهران با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه آسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

تعمیر برد الکترونیکی پکیج – آسان پکیج – تماس با09370676951
تعمیر کولر گازی در تهران

سرویس کولر گازی در تهران تنها با یک تماس

مهمترین هدف ما در آسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.

سرویس کولر آبی در تهران

سرویس کولر آبی در تهران تنها با یک تماس قابل انجام است. خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که کولرهای آبی همچنان یکی از پرمصرف ترین سیستم های تهویه هوا در ایران به شمار می روند و همین موضوع اهمیت شناخت ایرادات احتمالی در این وسیله و نحوه تعمیر آن را نشان می دهد. به همین دلیل می توانید به سرویس های دوره ای و منظم سالانه به راحتی از هزینه های سنگین تعمیر کولر آبی جلوگیری کنید.

سرویس کولر آبی در تهران – تماس با شماره 09105254154

تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.

مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.

تعمیر پکیج و کولر گازی - آسان پکیج

خدمات ارائه شده مجموعه آسان پکیج در شهرهای مختلف

مقالات مرتبط

آسان پکیج وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.